In či jenom písmákem z Tample ?

26.03.2016 08:34

Měl jsem jako obhájce angažmá na pražské policejní stanici v Křížkově ulici. Je to blízko Veletržního paláce kde je mimo jiné vystavena Slovanská epopej kterou jsem chtěl vidět . Byl jsem nadšen a moje „čecháčkovství“ bylo pohlazeno komentářem wonderful !!! neznámého cizince  u obrazu Apotézy z dějin slovanstva kde jsme si dělali oba selfíčka. Ale co když to byl agent    ISSTRASu? Von i ten Mucha je vlastně taky podezřelej slovanofil.

 

V expozicích moderny jsem ale byl za blbce když jsem spatřil moje milovaného  Cadaques na obraze Pabla Picassa. Nejen že jsem jej nepoznal ale ani netušil co autor vlastně namaloval či chtěl sdělit Světu.

 

 

Nakonec mne potkalo opět osvícení prezentací bývalého ředitele NG Milana Knížáka. Sérií foto (vidět je 10x lepší než slyšet nebo číst) mne  bylo sděleno co je to  performer . Tento  pro mne dosud kryptogram  má připsán v profilu na wiki.   Pan profesor na sérii fotografií zde provádí sebeprezentaci tím jak leží kdesi na  ulici , čte knihu ze které vytrhává stránky a poté je spálí a odejde. Po usilovném přemýšlení a shlédnutí celé série fotografií doplněné vysvětlujícím textem jsem nakonec pochopil.  Obávám se, že 99%  kolemjdoucích  po chvíli odešla s pocitem, že viděli na ulici blbnout nějakého blázna. Z jejich tváří to bylo  patrno. 

 

Rozhodl jsem se , že zůstanu písmákem z Tample.