Jako nůž máslem naším báječným Světem

19.09.2015 10:18

Pokud máme chytrý telefon s pár šikovným mini aplikacemi a kreditní kartu s troškou peněz můžeme ze svojí postýlky či pařezu v lese naplánovat a projet kousek našeho báječného Světa jako nůž máslem. 

Práve jsem se vrátil z Prahy, kde jsem měl jakési dvoudení angažmá. Přes skvěle fungujícího pomocníka cestovatele Booking.com jsem si rezervoval a následně jsem přenocoval v moderním Prague Plushostels.com za 189 Kč pic-collage.com/_vGQFzNWv . Hostels má WiFi, Restaurant, Saunu s bazénem a Prádelnu. Je nedaleko zastávky Metra Holešovické nádraží.

Hostel jsem sdílel  se stovkou mladých lidí z celého Světa a pokoj s osmi Světoběžníky. Když jsem večer přišel na pokoj, Číňan vedle a dvě Číňaky na palandě bez reakce na to co se děje v okolí ťukali do mobilu a ráno když jsem se probudil opět. V sauně a bazénu řádili jacís seveřani, kteří se zotavovali z  drinktrip do Zlaté Prahy. Já který mám kladný poměr k alkoholu jsem se nepohoršoval ale proto, že ,mne čekala druhý den práce jsem se nepřidal ač jsem byl pozván.

Naplněn zážitkem až po okraj jsem nabukoval na StudentAgency výlet do Říma kam letím tam i zpět za 2.462 Kč . Oprášil jsem svoji učebnici Italštiny se kterou jsem před několika lety koketoval  v úžasné Florenciia a jsem v očkávání čím mne moje čtvrtá návštěva Věčného  města tentokát překvapí.

Viva triumphus et mellitus Roma. 

Abych nezapomněl důležitou věc dneška.  Včera mne přišly od Starkla  borůvky, tak dnes to bude odpoledne s rýčm v ruce .