Zkouška odvahy

19.11.2015 07:17

Dnes odlétám do Říma a vnučka Miška  přiběhla, že na internetu je varovná zpráva, Varování před teroristickými útoky v Itálii. Žádnou radost tato jobovka mne neudělala. Bude to zkouška odvahy, říkám si v duchu  a mám možnost  sledovat změnu svého vnímání. To už  není četba či sledování TV každodeního hororu někde v Tramtárii kterou si  dáváme " k pivu a buřtům" , je to obyčejný lidský strach  in natura.

Žasnu jak jsem otupěli  k těmto zprávám které dostáváme denně, ale nás se "netýkají". 

Ale ano, týkají a již dávno, vždyť mezi námi žijí rodiče, manželky, děti  našich vojáků nasazovaných do skutečné války v cizině a spoustu válečných štváčů mezi námi , kteří za jidášský grošík nám vypráví jak je to nevyhnutelné vypouštět  dalšího a dalšího džina nenávisti z lahve. Každého takového šmejda se zeptejte jestli to své zlatíčko tam poslal. Prd,  pigluje mu cestičku na soukromé škole kde mu zaplatí titul a posadí ho ke korýtku.  Nám drze  žvaní o boji za svobodu .  Pod touto vlajkou však má svoji svobodu  lhát, vrchovatě si nabírat ze společného hrnce a kladivem moci zatlouct každý hřebík který mu je v cestě. 

Já pracuji stále více a snažím se být slušný ale  stále více se bojím a mám stále méně peněz .  Už necestuji po Světě jak by se slušelo mému věku a co jsem odpracoval ale jako baťůžkář. Ale zaplať Pán Bůh i za to, může to být ještě horší!